18 and life

Jag har inget att göra nu men men så ja tänker berätta om en helt ointressant sak snart  men först ska ja börja med att det är JULLOV NUUUUUUUUU JIIIIIPPPPPPPIIIIIIIIIIIII 6 dagar kvar till julafton :D:D:D<3
Aja jag vart lite glad nyss för Rabih acca mej på Facebook och såklart var han inloggad så man kunde chatta med han och han var så gullig osså kommer han ihåg mej som fan asså så han börja snacka på om hur turnén har varit och blabla och att det var roligt att träffa mej i globen :D fett glad ja blev men det gulligaste var nog när han gjorde typ 1000 pussmunnar och hjärtan till mej asså sötnoooosen då :D<3 love him.
Aja nu ska ja väl inte snacka på om det där men ja ska kanske köpa lite godis snart och mamma ska åka till affären.
OCH JUSTE VET NI VAD? min farbror och min pappa var här för typ 2 timmar sen och det var typ flera år sen ja träffa min farbror så det var ju värsta chocken här :D inte för att vara dum men han var jävligt tjock nu förr var han ju pinnsmal men jaa.
Nu vill ja iaf träffa roger och pär mina andra farbröder som ja inte träffat sen ja var 3 sen vill ja träffa min faste linda som ja alllldriiiiig träffat och hon bor i stockholm granne med Nicklas Wahlgren vettni så ja måste dit snart iaf för då kanske man träffar laila hahahah sen vill ja träffa min andra faster Lena som ja inte har träffat på kanske 4-5 år...sen mina kusiner Max och Elin vill ja träffa också eftersom ja inte träffat Max sen ja var 1 år och Elin typ för 4-5 år sen när vi dansa tsm.
Men aja ska dra nu så ses<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0