5 days left

Ja hej alla :)
Jag vakna typ kanske för 1 timme sen :)
Idag blir det träning för min del iaf önska mej lycka till och jag hoppas att sigge gör ett lungt träningspass för om det är jobbigt kommer ja gå upp och det vill ja inte för det är många gånger ja gått upp när det blivit jobbigt det känns som ja klagar för mkt på träningarna också och bara för det får inte ja byta grupp så det känns ju lite tungt när ja varit i samma grupp i 2 år och klagat medans dom som varit så duktiga fått gått vidare och blivit riktigt duktiga medans ja suger :(
Jaja nu ska ja inte klaga på det jag har gjort en skylt iaf till finalen eftersom det är en tävling om snyggast och häftigaste skylt typ och såklart ja vill va med i den tävlingen för gissa vad man vinner? man vinner en kram av sin idol scen LIVE! fett coolt ;)
Aja ska inte hoppas för mkt men ja har gjort en sida om Erik där ja skrivit att ja älskar han och allt möjligt och sen en sida med calle som det står: Are you Kristians/son you got a prayer in sweden.
Eftersom walking in memphis går Are you Kristians son och sen typ I got a prayer in memphis :D
Slänger upp en bild på den sen så ni får se hur den ser ut och sen om ja vinner äre ju bra att ni vet hur skylten ser ut hahha ;D
Aa men ja har redan börjat tagga fast det enda som är cp är att ja ska dit med mina föräldrar så yepp -.-' som ni redan vet...
Men hejdå efter lunch drar ja till hofors eftersom Robin har simtävling där (storebrorsan) han e duktig som fan han kan bli världsmästare när han blir står tror ja :D<3
Jag är stolt över han hahah ;D

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0