All i want for christmas is you

Asså det är en sak ja tycker är lite drygt med mina föräldrar det är att dom tror att vi fortfarande är småbarn och tror på tomten liksom desamma med påskharen...

Men aja det var såhär nu jag sa till mamma och danne såhär: Kan inte ni lägga ut paketen under granen nu typ?
mamma ba: nämen tomten kommer ju på julafton!
då vart ja smått irreterad och ba: men tomten finns inte och alla andra har lagt ut paketen under granen nu ju!
då blir ju både mamma och danne irreterande och ba: Men tomten kommer endå på julafton!!
Då vart ja irreterad igen och sa: men hallå! förra året la ni julklapparna under granen två dar före julafton!
då sa mamma lite tyst och börja skratta: men vadå? då var han ju typ.....bara....stressad heheh!

osså vart ja lite grinig och gick iväg hehe dom tror ju typ fortfarande att man är typ 5 år och tror på jultomen asså kom igen jag är 13 år liksom väx upp elr nått ;)


Kommentarer
Postat av: sofie ♥

sv Tack detsamma världens bästa Emma! :D <33

2009-12-22 @ 23:21:02
URL: http://sosofiie.blogg.se/
Postat av: Sara

Söt blogg Emma :) , komentera min :D <3

2009-12-22 @ 23:27:40
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 01:25:58
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0