Do you wanna be my lover? :)

Hejhej :)
Kommer inte blogga så mkt nu har så himla ont i magen ni vet jag e inne i tjejveckan nu elr va man ska kalla det.
Mår alltid så himla dåligt då ont i ryggen direkt när ja vaknar känner mej spy färdig och blabla...och jag mår alltid som dåligast när ja ska iväg typ som idag skulle jag till Stan och sen till valbo och handla grejs men nej :(
Aja det ända som är roligt nu är att Robert är med Robin och dom spelar band hero typ osså spela dom värsta "böglåten" enligt dom som typ heter Do you wanna be my lover hahaha ;D
Aja sen sitter ja och sjunger lite försöker komma på en låt ja kan sjugna på adition för talang eftersom nån har anmält mej så ja haha :) någon vill att jag ska sjunga en såndär rock låt som dom bara skriker i hahah aldrig att ja sjunger en sån låt och nån annan som går i min klass vill att ja sjunger "how let the dogs out" aja ;)


Men nu tänker ja bjuda lite på en bild som ja knäppte igår kväll eftersom ja inte kunde somna så ja knäppte typ kort enda tills klockan var 01:00 i typ en timme knäppte ja kort :)

kanske inte världens finaste men man får väl vara nöjd med hur man ser ut eftersom man kommer ju se ut såhär några år till...(:

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0