Don´t stop believning

Hej alla :D
Nu mår ja bra igen fast nu är ja bara förkyld :D
Kommer till den efterlängtade skolan på måndag då hahah efterlängtad är den väl inte men ja tycker det är tråkigt att vara sjuk eftersom då har man inget att göra sen väl i skolan är det så trökigt för alla lärare e mongos typ ;)
Iaf ja drömde en as bra dröm inatt occh jag trodde faktiskt den var sann så när ja vakna jag ba aa men ja måste ringa han nu.
Sen hitta ja inte nr och ba: WTF?! osså vart ja typ as sur.
Men iaf Tove åkte ut ur idol och när det ståd mellan Erik och Tove satt jag och Alexandra och dampa som fan och jag hade andnöd kunde knappt prata osså grina ja typ.
Men sen när dom sa att Erik var vidare lunga ja ner mej skönt som fan :)
Fast endå vare ganska tungt att Tove åkte ut menmen så äre diggar henne endå.
Sen efter idol kolla ja på idol eftersnack och stockholm alltså när finalen är vi måste slå 112 db! Katrin Zytomierska elr va hon heter tror inte vi klarar det eftersom stockholmare e så slappa men vi kan klara det :D
Sen chatta ja med Martina som var med i min bloggtävling men vann inte ;)
Hon ska också på idolfinalen så man får ju se om man träffas ;D
Roligt som fan kommer det bli även fast ja e tvingad nu att gå med Mamma och Danne eftersom killarna ska på in flames konsert och tim ska ju med på det ju och sen kunde ingen av mina kompisar följa med :(
Men Kolla efter mej kommer sitta typ backstage om man säger så :)<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: JA MED :D

2009-12-05 @ 15:21:12
URL: http://maandiiee.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0