Finalen

Ja igår var ja ju på Finalen av idol :D fan va roligt alltså.
Tänk att jag var där för ett år sen också men den här finalen slog allt!
Aja men nu tänkte jag berätta om dagen då och sen slänger ja upp bilderna ikväll elr imorrn :)

Det börja med att vi åkte till stockholm klockan 3 eller först hämta vi upp Tim.
Sen åkte vi och det var ju världens kööö så vi svängde av och åkte till sollentuna och stana och max och åt hamburgare sen drog vi.
Sen när vi kom till globen lämna vi av killarna vid hovet osså stack jag, mamma och danne till globen.
Inne i kön ståd loulou som var med i idol förra året framför mej men det märkte inte ja förrens ja råka smälla in min skylt i henne hahah men hon bara skratta ;)
Sen gick vi runt och jag messa med Martina som jag alldrig träffa elr jo jag såg henne men när ja börja ropa på henne försvann hon så då vart ja lite ledsen haha nejdå ;).
Men iaf jag fick en jätte bra plats förrutom att tjejerna brevdvid mej prata om snoppar i typ en timme hahaha.
Gud Calle och Erik hade ju fått jätte bra låtar så det var ju lite svårt att klura ut vem som skulle vinna men man förståd endå att Erik skulle vinna.
Sen vart det lite pauser och sen börja allt igen men i pauserna sjöng idolerna som åkt ut och så osså prata nån kille som hette Tove och sen spela dom in lite fuskisar som dom skulle visa efter pauserna
Aja osså sen vart det lång paus och jag stack ner i mitten och prata en snabbis med Rabih men sen försvann han.
Sen gick ja runt lite där nere och leta efter känisar men den enda man hitta var Adam Alsing elr va han heter iaf han som pratar på mis megapol så ja tog ett kort på han :)
 Sen stack jag tillbaka fast då råka ja gå in i Calles pappa och han fick nå pshyk fel på mej... men sen sa han att jag skulle rösta på Calle osså gick han iväg.
men aja sen vann Erik så jävla glad jag vart :D
Sen stack ja ner till scen och hamna längst fram osså fråga typ nå tv grej men om hur ja mådde blabla sen knäppte nån tidning kort på mej och nån annan :D
Men jag ståd iaf där nere och knäppte kort på Erik osså höll ja i hans ben osså när han skulle knäppa kort höll han i min hand<3
Sen sprang ja runt och knäppte lite kort på alla osså sen såg ja Calle så då börja ja skrika på han men han igga mej men till slut kolla han på mej och då börja ja vinka osså nicka han sådär lite cool mot mej, aja han var  väl lite ledsen kanske eftersom han kom tvåa menmen
Sen stack ja ut osså satt ja och mamma och danne inne i globen vid utgångarna typ och då såg ja Peter Swartling och då knäppte ja kort på han fast innan så sa jag såhär: Frå ja knäppa kort med dej? då sa han: öhh ska du knäppa med elr på mej? jag ba: HAHAHAHAHAH med?
Sen så såg ja Nicole Walles,
Moa Carlebecker-Forssell och Andreas Johansson. som var med i idol i år osså ja knäppte kort på dom och Nicole börja babbla på som in i tusan med mej om att jag var lång och finare en henne och sen sa hon massor som ja inte förståd.
Men när ja först sa Nicole hon ba: NÄMEN HEJ! som om hon kände mej elr nått hahaha rolig var hon iaf :)
Sen så gick vi ut och till Hovet och skulle till killarna eftersom dom hade kollat på inflame men dom kom typ runt 1 tiden och då hade vi stått och frusit i en timme elr nått.
Sen på vägen hem åkte vi förbi en mac osså fick ja glass sen åkte vi hem och kom hem vid 3 tin.
Och jag kan säga att ja somna direkt fyfan va skönt sen vakna jag klockan 1.
Men nu är ja trött så idag ska ja lägga mej tidigt så jag orkar gå på den där test grejen på fjärran imorrn.
jag kommer antinge uppdatera en snabbis vid 10 imorrn bitti elr efter 6 efter testret för det håller på mellan 12-18 så ja :)
Men då slänger ja upp lite bilder imorrn elr ikväll<3



Förresten det här e mitt 100 inlägg så grattis på mej :)<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0