GOTT NYTT ÅR

Gott nytt år allesammans :)
Fyfan va glad ja e idag, jag känner redan idag att detta år kommer bli mkt bättre en det var i år jag vet redan några saker ja kommer göra nnästa år så ja tänkte skriva dom :)
Året börjar med Erik och Calle på media markt där man får träffa Sofie, Sara, Amanda och kanske Lydia :)
Sen i februari blir det casting för Talang 2010 i Stockholm :) mamma tror att ja kommer gå vidare till inspelningarna så iaf jag gör det kommer väl inspelningarna börja i Mars :D:D och sen börjar programmen sändas i April ;D<3
Sen vet ja inte va ja kommer göra, men sen på sommaren blir det Språkresa till Californien där ja och massa andra kommer få gå på kändis premiären av tredje twillight filmen:) whohoo sen blir det födelsedag sen simläger :) sen efter sommarlovet blir det väl som vanligt kanske idol final elr nå fredagsfinal det beror på haha;) haha
Men ja om ja nu kommer med i Talang kommer ja bli jävligt glad och ja vettefan :D
haha ja nu ska ja inte hoppas på för mkt men PussHej hoppas detta år bli bra för er å :)

GottNyttÅr<3

Kommentarer
Postat av: Lydia

va?!

neej, ja såg ingenting :O

VAR JAG?!

PRINTA!!!

<3

2009-12-31 @ 16:23:06
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: ♥Anna♥

fin blogg. =)

2010-01-08 @ 22:14:58
URL: http://sweetmiami.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0