Hejhej

Hinner inte blogga så mkt nu ska dra iväg till min stuga i granön snart tror ja och få fler julklappar :D
Aja jag fick en hel del klappar igår så det här är dom :)

4 böcker (twilight böckerna)

2 ( i taket lyser stjärna och 17 again)

trosor

650 kr

godis

en tröja till simningen

playstation som ja kommer dela med brorsorna

Presentkort på bio

osså lite mer saker sen får ja ju mer idag :)


Men iaf det var fett kul igår för på min morbror har gta och mina brorsor och min kusin och min morbror då brukar alltid spela det när vi hälsar på :) (min mobror e 17 btw)
osså kan man spela online på det och få prata med andra folk som e online mest såna som bor i texas elr amerika brukar köra det men endå :)
Osså ville ja prata med nån så jag fick den där saken men ingen var inne men så dum som ja är trodde jag det och satt och typ prata svenska för ja trodde det var en svensk person osså fick ja pshyk för personen härma mej hela tin så ja fick nå rabies fast sen efter en kvart märkte jag att det var mej själv ja prata med att ja hade råkat satt på eko-sound haha fyfan va roligt asså :)<3

men ja seya nu ska ja ta och duscha

 


Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0