Hemlingby

Ja idag vare skola till 1 skönt som fan dagen såg ut typ såhär såg det ut idag i skolan: matte, engelska, so, mat och jumpa och juuuuumpan var sääääääääär.
Vi hade ganska lungt så det var skönt men först körde vi en sån där lek med att 2 har en boll och resten har madrasser och den som har bollen ska försöka träffa någon på kroppen och den som blir träffa får bollen och ja...
Sen gjorde vi kullebyttor grejs och jag VÄGRA min rygg är för känslig för det fast leo tvinga mej så ja gjorde en efter lite tjat och fick ont i ryggen direkt och satte mej och då börja leo klaga på att ja var känslig och ja allt men då satt ja och prata med Anna bara och kolla på emelie när hon gjorde kullerbyttorna  :)
Sen skulle man stå på händerna och man fick inte stå på huvvet men ja ville inte men blev tvingad och det sluta med att en kille som går på skolan i 9:an tror ja som hette viktor och leo fick hjälpa mej och sen hålla i mina ben och typ dra upp dom och där fick ja hänga i 5 minuter innan ja börjades sparkas fan va drygt asså.
Sen sluta det med att ja sura och satt och glodde medans Leo var perves och spana in Johans rumpaaaa:D
Sen sluta junpan och jag och Anna stack hem till henne<3
Det var jätte roligt på vägen dit spela vi in en video till en grej.
Sen satt vi vi datan och höll på och kolla på läskiga klipp uschhh :S
aja jag slapp träningen idag för det är för drygt och dansen har slutat så nu börjar jag simma på Tisdagar ist.
Men nu ska ja dra till hemlingby så ses<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0