I love rock´n´roll

Ja nu ska jag snart dra ut till Valbo.
Ska ta och köpa Calles skiva och såna där batterier som går att ladda :) eftersom mina batterier börjar ta slut i kameran och dom går inte att ladda upp , sen kanske ska ja köpa nåra kläder.
Sitter också och surar på Pappa som lova att vi skulle ut och köpa presenter till mej robin och tobias men istället tänker han sätta in 300 kr på våra konton asså vafan?! e han dum i huvve elr :/
Aja skit i det jag ska iaf ha min jävla plasma tv av han ;)
Men ja jag måste ha Calles skiva eftersom han och Erik kommer till Gävle den 2 Januari och då får man bara autograf om man har deras skrivor så ja måstemåste ha den+att calle är så jävla snygg på omsalget seriöst har ni sett, jag vet att det är lite redigerat men endå grymt het är han<3
Aja pusshej ses sen

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0