jag e typ en stalker

Yess bitches jag är en stalker ja lovar er spring och göm er ja kommer endå hitta er :D
Ja lovar er jag är värst när det gäller kändisar jag söker upp deras nr och typ ringer och lägger på sent på natten sms:ar om onödiga saker mitt på dan och frågar vart dom är jag fick skrattattack nyss här i mitt lilla bo.
Kommer ni ihåg Piotr som var med i idol år haha han ska släppa en klubhits som heter nått med Stalker Girl elr nått...
hahah och ja då fan den ska ja ha :D och då så snäll som han är frågar han om jag är en stalker jag ba: yess ofc hahahah :D
men seriöst ni som känner mej vet att ja e lite halftknäpp när ja har tråkigt elr är trött jag är lite full då kan man säga ;)
Men jag älskar mitt liv eftersom många öppnar sin famn för mej till och till och med okända öppnar sej för mej<3
Jag känner mej liksom...ja jag vet inte i år har ja varit mobbad och nu i 7:an har alla kommit tillbaka till och med såna här b-kändisar brukar prata med mej om allt möjligt liksom tex som förr när jag chatta med Nicklas Hocker på face och då gjorde Wilma det också och mej var han skit nsäll och svara på allt och gjorde hjärtan och sånt men sen med Wilma var han skit kaxig liksom man ba...jaha ?oj :S

men aja ska duscha nu ses imorrn<3

Kommentarer
Postat av: Skiiiiipy

haha

2009-12-10 @ 07:59:53
URL: http://skiiiipy.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-10 @ 13:48:57
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0