Since you been gone...

Hej alla.
Och imorgon kommer inte ja kunna uppdatera på hela dan eftersom ja drar till Stockholm direkt efter skolan.
Eller ja kanske hinner att slänga in ett på morgonen imorrn innan ja drar till kyrkan och kollar på lucian som 9:orna på skolan har ordnat ;)
få se om ja känner för det sen har ja en fråga en person har anmält mej till talang 2010 och jag vet inte om jag vågar vara med men många säger att ja sjunger bra tycker ni då att jag ska delta även fast ja har scenskräck och allt och blir helt till mej när ja ser kändisar haha? ;D
Jag måste seriöst ha hjälp för ja vet inte hur ja ska göra annars ? :S
aja ska dra sen om inte ja uppdaterar imorrn kommer ni ju endå få massor med bilder på lördan typ :)<3

Kommentarer
Postat av: sofie ♥

sv: Ja precis, det är naturligt, alla gör det.. <3

2009-12-10 @ 20:46:10
URL: http://sosofiie.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0