Svaren

Okej nu kommer svarerna på min frågestund :)

Hur länge har du varit tsm med din pojkvän? du hade väl en?
Det tog tyvär slut men det var inte så seriöst kanske typ 1 månad elr nått ;)

Vad tycker du om mig? (sofie)
Jadu vi har känt varann ett tag och du betyder as mkt du e as snäll och as fin och underbar:)<3

Läser du min blogg?
Japp det gör ja varja dag :)

När fyller du år och hur gammal är du ?
Jag fyller år den 22 Juli och jag är 13 år

nicklas hocker suger(varför finns det kvar sådana som johan palm?)
Nicklas hocker suger inte vill ja börja med, haha nicklas är inte alls som Johan så ja vet inte va jag ska svara på den där fråga...gud tycker väl att Johan är så bra så att det borde finnas mer johan palm ;)

har du färgat ditt hår någon gång?
japp flera gånger :)

Vad tycker du om mig?(ella)
Du är underbar och jätte snäll nästan allt ja sa till sofie då ;)<3

Läser du min blogg?
Japp varje dag ;)

Gillar du Johan P
Jadu lite grann men inte så mkt längre

Hur många killar har du vart tsm me oh vad heter dom?
oj då måste ja tänka...7 st dom heter Felix, erik, jesper, felix, petter, vahagn och sebastian

Och hur tog det slut?
jaru alla var ganska oseriösa den andra felix som jag skrev efter jesper vi var tsm mest för att va tsm med någon...och jesper var ja tsm med bara för att ja var ganska liten (gick i 2:anelr nått) och visste inte riktigt va tsm betydde och sånt...så ja resten orkar ja inte berätta om jag har haft lite svårt med att hitta den rätta typ

Snyggg fanbild du gjorde! vilket program använde du?
tacktack jaru ja vet inte om du syftar på headern elr om du menar bilden som det står frågestund på? men headern är gjort av Sofie och Frågestund bilden är först gjord i Paint sen Picasa 2 och till sist använde jag picnik:)

Hur länge har du bloggat?
Asså jag har bloggat väldigt länge men inte så länge på den här bloggen direkt...men jag starta min första blogg för 2 år sen och den vart ganska populär just i bomhus men sen började jag få dumma komentarer så då stängde ja ner den sen har ja haft typ 5 bloggar som ja lagt ner hela tin sen när ja fick en ny dator gjorde jag denna blogg och den här har ja haft i 2 månader och 6 dar :D

Hur lång är du?
jadu det undrar ja också? asså på fridhem var 1.74 cm lång sen nu i söndags var ja 1.71? asså om det ska stämma så har ja alltså krymt under sommarlovet elr nått haha? så ja vet inte va ja ska tro...

favo klädesplagg?
Jaru det är nog mitt svartvit randiga linne och mina legging och shorts hihi

hur många seriösa förhållande har du haft?
0 om jag ska vara ärlig asså...
  
har du några syskon ?
Japp 2 brorsor Robin och Tobias och sen har ja ju en halvsyster som heter Emma som ja heter då och en halvbrorsa som heter Joel

favorit mat ?
Det är Tacos :) fast ibland pannkakor

favorit färg ?
Jag vet inte men grön typ

hur gammal e du ?
13 som sagt ;)

Favorit blogg?
jaru det är någ Gaybloggen.se elr typ Kissies.se och Fokis.se det är typ dom enda bloggarna ja läser förutom Kenzas å mina kompisar bloggar då :)

Tycker du min blogg är bra?
Jag har aldrig läst din blogg direkt så ja vet inte men ja den är fin iaf





Kommentarer
Postat av: maariawh

sv: ok,bra svar, men jag måste bara säga att Nicklas Hocker är bäst!! haha eller hur? :D

2009-12-21 @ 13:15:11
URL: http://maariawh.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0