Trött

Hej alla jag hinner inte uppdatera direkt men dagen har varit trökig och lååång och jag har varit så jävla trött hela dan.
Aja jag sitter och skäms också lite grann vill ni veta vf?
Jo klart ni vill vet ni vilka dom här idolrepotrarna är? kanske inte men iaf.
Dom skrev i sin idolblogg att Tove skulle åka ut nångång förra veckan och såklart fick jag pshyk och börja hacka, jag var den enda som gjorde det jag fick seriöst DAMP och sa vad ja tyckte och tänkte om detta ;)
och då sluta det med att dom skrev till baka värsta sura texten till mej sur och sur kanske den inte var men dom sa att det var så dom trodde och blablabla.... och så vaart det ju osså skrev dom den här texten för nån dag sen i sin blogg: Redan i torsdags skrev vi här på sveriges största idolblogg att Erik och Calle skulle gå till final.
Vi fick en del skit för att vi stack ut hackan men vi hade också rätt.
Dagen efter ringde Richard Olsson och bjöd in oss till "Vem vet mest?"
Ja som sagt mena dom mej där jag har tjockat till texten, och det är bara mej dom menar så jag känner mej lite kränkt här nejdå hahah ;)
Men sen påpeka ja också att ja sa va ja tyckte och det var inte skit och dom ba: jamen det är ju bra att du säger va du tycker och sånt...
Hahah och på fredag om ja ser dom ska ja fan ta ett kort på dom och sen prata allvar med dom, dom kan ju inte sitta och prata skit om mej i sin blogg utan min tillåtelse ;D

aja jag ska lägga in en bild från deras blogg när dom hacka på mej ;)

Kommentarer
Postat av: mia

vann du inte kenzas väska?

Var då med i min tävlar ut en likadan


Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0