You know

Ja jag tänkte berätta en liten rolig grej, i torsdags innan vi åkte till min morfar och min morbror så åkte vi förbi min gammelmormor och hon börjar bli ganska gammal nu hon är typ 86 elr nått tror ja.
Aja iaf så trodde hon först att ja hette Greta :) Sen sa hon att hon inte kände mej så bra men mina brorsor kände hon JÄTTE SUPER DUPER BRA (lite sårad jag vart då asså) sen när vi skulle gå då skulle ni hör va hon sa till mej: ojoj snart kommer du bli modell fin och smal som en planka e du och låååång
det var som förr när hon tyckte att ja ska söka till Idol när jag blir 16 hahah fast vi får se hur det går eftersom ja kommer söka till Talang elr sökt åt mej är det ju nån som redan gjort nu, nu ska ja bara gå på audition nångång i stockholm antinge den 6/2 elr 21/2 so wish me luck elr nått hahah om ja kommer långt få ni fan i mej rösta också annars får ja pshyk elr typ stänger ner bloggen elr mördar er hahaha ;)
Aja pusspuss


ps jag glömde skriva att ja fick Erik Grönwalls skiva igår <3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0