Your would not belive your eyes.

Hejhej.
Ja idag har jag hållt bloggen uppdaterad grymt bra haha ne jag har haft grymt tråkigt idag ju så ja...
Osså mamma ville att ja skulle följa med till Ica Kvantum hon vill inte att ja ska vara själv hemma när jag e sjuk hon tror nått kommer hända...hahah
Men aja och min mamma ska ju va så pinsam seriöst som nu när vi ståd i kön ståg det en kille som var mellan 16-18 år typ han var ganska lång och lite kraftig.
Och han glodde som fan på mej och då blir ju mamma helt nojig och tror dom e kär i mej elr nått ^^
Så mamma ba när vi kom ut: Han killen framför oss i kön!

och ja ba: aa han var ful!

mamma: ne han var söt direkt när ja såg han så tänkte ja att ni skulle passa så bra ihop!

Jag: Mamma nej han e typ 5 år äldre en mej och hans år va grymt ful!

Mamma: ne han va söt direkt när ja såg han börja jag tänka på den där Richard som gick i samma klass som dej på fridhem för han e ju också söt och ni passar ju grymt bra ihop också

Jag: hahaahah nej jag passar inte ihop med han!

Mamma: Jo


asså seriöst vill nån byta mamma med mej elr det var som när jag var på kryssning till finland i 3 dar.
Då vare typ 2 as söta killar på båten som typ stalka mej och dom var ju lika gammal som mej :)
Men iaf ddå vart mamma nojig och typ sa att ja skulle lete rätt på dom och fixa så ja fick deras msn hahaha mamma tvinga mej sen när ja hitta dom ståd vi i samma hiss osså den hade ju fassnat så man ståd ju mest och tröck mot väggen hahah så ja det ångrar ja att ja inte fråga om msn :(
(dom spana ju in mej som fan på karaoken också och jubla ju när ja sjöng ;) )

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0