24/7 on my mind

Rabiih får man skriva om denna gång surt som fan men men ja håller mitt löfte.
Rabih har varit min favorit sedan början till slut.
Men men jag får acceptera det men det känns som alla bra åker ut först nicklas sen erika och sen rabih it´s not good hur kommer det sluta? med att Reza eller Calle vinner eller men nej.
Erik ska vinna punktslut.
Ne men sorry nu ska ja prata om Rabih Jaber han är grymt bra trots sin ljusa röst men den e bara bra och fin han passar i den rösten inget han ska ändra på direkt.
MEn det som kanske e tråkigt med han är att rösten är the same som alltid ingen förändring i den varken ljusare eller mörkare men nu ska ja inte klaga Calle glömmer ju text hela tin typ.
Men jag tycker det är as synd att Rabih åkte ut eftersom han var på tredje plats på min lista efter Mariette.
Jag kommer ihåg att i början att ja konstant prata om Rabih så alla mina kompisar och min familj tröttna på mej Rabih var den enda ja tänkte på hemma, i drömmen, i skolan, när ja var med kompisar och när jag åkte bussen hem han var den ENDA och det menar ja jag skojar inte ja är seriös!
Min låtsas pappa och min brorsa tröttna ju på mej efter ett tag och dom nästan skrek på mej varje gång ja nämnde Rabihs namn så irreterande var det.
MEn till slut tröttnade jag själv om att prata om han och då börja jag prata om Nicklas istället (ja vet ja har inge liv) men sen åkte ju Nicklas ut och då börja ja prata om dej igen 24/7 värre en det var förrut exakt ALLA tog en paus från mej kan man säga haha och jag blev kallad idol freak.
Men den enda gången jag sett dej när ja inte sett det på tv är då det var MJ tema för då var ja där live och kolla på dej :) du var bra det lovar ja jag satt fan å böla när du sjöng ja lovar så bra vare :)
Men sen vare ingen signering och jag hade en sak till dej men ja kunde inte ge den inte ens min kompis visste att ja hade med mej grejen...
Men du var bäst och ja menar det och vad en juryn och publiken tyckte om dej ikväll vill ja att du ska veta du är BÄST du är min just MIN idol forever vad som en händer även fast du dör, blir alkoholist, blir konstig, eller kör på nån (nu e inte ja seriös för du kommer inte göra nått av domma här sakerna men det e ett exempel) skulle du endå vara min idol.
Jag vill att du ska veta att ja älskar dej förevigt och vi ses kanske den 14 november när loserturnén kommer till Gävle (inte för att du e en loser men men)
I love u Rabih Jaber och jag önskar dej all lycka i framtiden va du en gör så håller ja på dej<3

Bjuder på den bästa låten som jag däremot såg live inne i själva rummet det bästa från han ever love ya<3
You are not alone, MJ temat


Kommentarer
Postat av: Rina

Han e en stjärna :)

2009-11-07 @ 00:41:40
URL: http://iamawesome.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0