Allt hopp du gav mej, är borta nu.

Hej alla.
Nu mår man halvdåligt men jag kommer endå gå i skolan imorrn orkar inte vara hemma själv bara så himla trök också.
Osså om nåra timmar avslöjar jag vinnaren på tävlingen ;) Lycka till
Jag har inte bästemt mej en det är ju aas svårt elr det står mellan två personer typ ;)
Ja det var ju skolan idag och jag har haft as ont i huvve hela dan osså är det en viss person som hela tiden ska förstöra allt, nej då men ja...
Sen vill jag säga alla som säger att jag skryter på bloggen visst det gör ja väl men vad ska jag annars skriva och om ni tycker min blogg är så jävla dryg och ful behöver ni väl inte läsa den?
Jag skriver om vad fan ja vill och allt ja vinner ja bryr mej inte om va ni tycker endå, jag kanske kommer lyckas bättre i framtiden en va ni som klagar kommer göra, ne nu vill ja inte vara dum men jag säger som ja tycker.
Och en till sak ni som tycker jag värkar konstig som inte ens varit med mej annars ni kan ju fan inte ens känna mej för jag är den jag är och kanske inte jätte perfekt men ingen kan vara helt normal, osså kanske för ja gör saker fel och inte är bra på saker behöver ni inte kolla snett på mej.
Folk har gjort mot mej såhär förr men förr om åren har det varit värre en hel skola kan ha kollat snett på mej bara för att jag är syskon med 2 killar som gör fel saker och då vart jag iggad av exakt alla det var därför jag bytte skola och nu äre väl bara 4-10 personer som gör samma sak mot mej men ja jag bryr mej inte...
Seeyya om ett tag


Bjuder på en bra låt

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,, jag är såå spänd! :D

2009-11-26 @ 17:00:04
URL: http://moalindquiist.blogg.se/
Postat av: fghkbgkhbd

Asså, jag älskar låten <3

2009-11-26 @ 21:29:09

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0