And the winner is...

Ja vem kan vinnaren va då?
Ditt vill ni allt bra veta va?
Jo först tänkte ja ge en en liten förklaring på den här tjejen får se om jag lyckas haha ;P

Hon verkar ganska flummig och ställe massa frågor om saken man vann och tävlingen.
Hon har blont hår och har fyra bilder som header elr va man kallar det hahaha ^^
Sen gissar jag på att hon är väldigt spänd nu och jag vet att hon vet att det är hon.
Hennes blogg är bra och intressant, hon går i 7:an om inte jag har fel precis som jag hon bor nånstarns i Sverige antar jag?

Jaja ingen idé att jag försöker förklara henne längre men Grattis till MOA om ni vill komma till hennes blogg trycker ni bara på hennes namn ;)
Sådär har du fått din länkning osså sen kommer du få en hemlig överraskning förresten jag såg att den inte funka nu förresten måste lämna in den på lagning och det tar sin tid.
MOA du får skicka din adress till mej på msn så skickar jag grejen nångång under nästa vecka efter skolan elr före ;)
MEn jag säger grattis grattis grattis och ja jag tycker hon är en värdig vinnare iaf ;D<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0