Angående tävlingen

Ja blogg tävlingen jag har.
Den kommer inte vara som andra tävlingar utan ja ber alla att ge mej en förklaring och den som inte ger med en förklaring senast Torsdag blir diskad och en så länge äre bara 1 som gett mej en förklaring så en så länge leder hon haha.
Men det man vinner är en länkning och typ ett smycke som ja skickar på posten så fort jag kan :)
Så ja anmäl er tills imorrn och skicka förklaring till min mail jag ger er vf ni ska vinna ;)
Men lycka till nu ska ja sova om ja ska orka praoa imorrn pusshej<3

Kommentarer
Postat av: sofie ♥

haha emma ja har ju dig på msn XD

men jag pallar inte vara med, eftersom jag inte kommer vara hemma nånting i helgen och då kan ja inte blogga och inte skriva att dom ska rösta på mig, så ja är inte med. tyvärr <3

2009-11-25 @ 07:53:40
URL: http://sosofiie.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0