Are you sleeping

Hej alla nu e jag hemma från en trevlig helg med Anna<3
Vi hade as roligt och hann bara kolla på cocktail som vi hyrde grymt bra sen hann vi alldrig se Hawn med H elr va den hette istället kolla vi på nån film som hette nått med vitthulla elr vafan det var nått.
Grymt bra iaf det enda som inte va så rolig var misshandeln grymt sorligt.
Sen tjocka vi godis och åt pizza och anna hade sin lilla spa grejs lite ansiktsmask grymt bra men gå alldrig dit på spa för jag fick fan ansiktsmasken i munnen typ grymt äckligt :)
Men ja vi skulle spela nått jävla liedetector spel men det var 18+ osså fatta man inget sen satt v och sökte intressanta saker på wikipedia.
Sen la vi oss vid halv 3 och först låsades sova sen fes jag och allt så vi vädra lite sen somna man vid 3 typ.
Sen vakna jag va att Annas mobil fick ett mess vid 9 sen ringde den sen ringde hemtelefonen...
Sen vid 10 låg vi och prata typ tilll 12 gick upp och åt frukost sen halv 1 kom danne och hämta mej.
Och nu ska jag typ ge datan tbx till tobbe för han ska fortsätta spela wow me tim, robert å robin -.-' han kan väl fan skaffa sen en egen data den tönten.
Men endå ska gå nu pusshej ses imorrn efter skolan elr senare ikväll nu e ja grymt trött<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0