Baby im home

Hej alla nu e jag hemma :D
Har inte kunnat smält det där med Mattiaz "skandalen" grejen en men jag får väl vänja mej att man kan vinna sånt här ibland.
Men asså ja kunde kanppt somna igår eftersom det hade hänt så mycket roligt ogår hade ju vunnit 2 saker den dagen ju! osså idag i skolan kunde ja inte koncentrera mej satt mest och tänkte på låten och om Matiaz skulle ringa mej mitt under en lektion typ och vad skulle jag säga till lärarna då typ såhär elr "ja måste gå på toan" ja har gjort så förrut så ja kan ju göra så en gång till.
Till och med mina kompisar fick skrika på mej bara för att jag var så okoncentrerad ja levde i min egna lilla värld ;)
Men ja dagen har varit seg nästan ingen social på sms förrutom Sofie Fröjd då haha ;D
Men ja undra när den där Mattiaz ringer mej och säger när musikvideo saken ska va e ju lite intresserad som sagt.
Vissa sa typ såhär till mej i min klass "men gud va skämmit du kommer skämma ut dej inför hela Sverige eftersom du e med i hans video" och vissa sa "men gud va roligt förej då;)" Men jag ska vara med i videon har jag bestämt mej iaf har man vunnit nått ska man va me är mitt motto<3
Men ja jag har inte mycket att berätta nu men bloggar sen igen lite senare ikväll om det hänt nått ;) Pusshej<3

ps: ja tar inte åt mej komentarer som ni skriver på min blogg som om jag är pinsam för att ja skicka in den där videon och allt jag är den jag är och sån är jag som vågar skämma ut mej i don´t care det var som Mattiaz skrev i sin blogg om mej: Hon verkar verkligen vara en äkta skön tjej som bjuder på sig själv! =)
Det är den jag är och om inte ni gillar det så kan ni dra...

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0