Back in the old days

Hej alla nu är jag hemma från praoen tack å lov.
Gud 2 killar vart liksom kär i mej men too bad att dom gick i 6-års annars hade jag lagt gasen i botten haha :)
Men trött som fan eftersom alla skulle klänga på mej och dra och Lauk skulle ju pussa mej på armen hela tin och Alex ville ju hångla sönder mej -.-'
Men ja träffa iaf lite lärare jag hade förr som ragnhild, gunilla, Agge (agneta ja trodde inte att hon skulle känna igen mej eftersom ja aldrig hade henne på tranmur typ) osså träffa jag Krister elr Klister som ja brukar säga osså så klart Maud och sen massa andra elever från tranmur men alla skulle ju glo som fan på mej som om ja var störd och såg ut som frågetecken gjorde dom ju också.
Men iaf fick sluta 2 jag var trött som fan och det e ja fortfarande trögt vare.
Men ja nu sitter man här och tröttar ner sej mer så pusshej<3
PS ikväll visar jag vilka som är med i tävlingen och det går inte att rösta för jag väljer  en själv och det man vinner är en MP4 och en länkning till sin blogg så ni kan fortsätta anmäla er till 5 sen slutar tävlingen.

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0