Back too school

Ne asså jag vet inte hur skola stavas på engelska men ja skolan har börjat och jag är riktigt trött nu efter en lång dag.
Försov mej en kvart imorse så jag hann inte med bussen så jag fick istället skjuss av danne (låssaspappa)
Men ja jag kom till skolan och var typ ensam i 10 minuter tills 2 andra tjejer i klassen kom men dom prata ja inte med direkt men sen kom Mathilda och hon har klippt luggen det vart as snyggt :)
aja sen var det iallafall alla lektioner man måste ta sej igenom på nått sätt men fysiken var ju endå bäst istället för att prata om det man ska göra då så prata vi om horor, transor, bögar å ja allt möjligt (min klass e ju så normal)
Men ja sen var ju skolan slut efter spanska vid 3 typ så då gick jag ner till stan och in på pressbyrån eftersom jag skulle byta till ett resekort istället, och han som jobba förklara ju jätte bra på hur jag skulle göra väl på bussen och vad jag skulle säga till chaffisen, allt gick ju åt helvetet -.-'
Såhär såg vår lilla samtal ut för er som e intresserade:
Jag: ehhm hur gör man?
Han: (kollar frågande på mej) va är det för nått är det värdekort?
Jag: nej ett sånt här...(osså visa jag det)
Han: är det ungdomskort?
Jag: ja vet inte
Han: är du skolkort?
Jag: men asså jag vet inte!
Han: men ge hit det då (osså höll han på och fixa lite med det) osså sa han: det är ju ett resekort!
Jag: aah det är det.
Han: gör såhär blablabla

JA osså gjorde jag som han sa och det tog typ 5 minuter innan jag kunde sätta mej jag är ju totalt dum i huvudet jag lovar :)
Men sen kom jag hem och fick ta det lungt.
Sen har jag hamnar 1:a på Mariette Hanssons topp lista bland fans från idol och sen på sjunde plats av alla exakt alla idolers fans typ så fortätt tryck på bilden lägger upp den här igen så ni bara kan trycka oj märkte precis att jag kommit på sjätte plats av alla fans på tävlingen nu :D



fortsätt tryck på bilden och jag lovar er en riktig stor kram nästa gång vi ses PussHej love u Bitches<333

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0