Beutiful Day

Hej alla sötsaker.
Sorry för att ja inte uppdaterat idag men ja har varit trött och nu e jag med Wilma :)
Robin e på simtävling så det e bara ja wilma å tobbe hemma heeeelt ensamma ;D
Och vet ni vad Rabih från idol har läst min blogg så ja e extra glad liksom :)
Sen har ja blitvit kompis med Sebastian Krantz från talang typ bästisar nästan ;P
Men ja jag har inte så mycket att göra men jag tobias å oskar e med i Mattiaz tävling så önska oss lycka till här får ni se va vi tävlar med iaf den första e bara med mej å tobbe och den andra med oss båda:




Håll tummarna nu för oss han säger snart vem vinnaren är och den som vinner får vara med i hans nästa musikvideo ;D<3
Puss Hej älsklingarna...

Kommentarer
Postat av: Mattiaz

Hej! Kolla min blogg sen =) Jag gillar din blogg och du verkar va en skön person som står för den du är! Tack för dinv ideo den gjorde mig glad! kram

2009-11-08 @ 18:39:03
URL: http://mattixstylingtheworld.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0