Concrete Angel

hahaha frågestunden verkar inte gå så bra...
JAg erkänner min statistik har sjunkt från 260 till 16 hahah lyckad men så vare att ha många läsare, elr många och många eftersom jag har haft runt 15-40 läsare varje dag så känns det ju ganska mycket hahah.
Men idag vare skola som vanligt gick ganska fort och jag gick ju som alltid och funderade på om Mattiaz skulle ringa mej och berätta om musikvideon och om någon fekade vara mej när man skulle maila andress och sånt till han så han har typ ringt nån annan istället men hahah det får ju bara inte hända och han håller någ koll på vem det e ;)
Men jaja jag ska inte tänka på det längre.
Men osså saknar jag vänskapen jag hade med en tjej förrut vi var typ bästisar hela sommarlovet sen när vi började skolan igen gled vi ifrån varann det sa bara klick liksom sen hade vi inge mer kontakt eller jo vi pratar ju och skrattar med varann men det är inte som den var förr och hon håller med sakna sakna.
Men ja tillbaka till skolan den var seg ja så jag behöver inte berätta om det här för då kommer min blogg bli seg hahah.
Men när jag gick hem så skulle philip, edwin, emil och erik som går i min klass ner på stan så klart att dom skulle dryga eftersom jag gick bakom dom, dom typ vände sen om typ hela tin och glodde på mej sen när jag kom närmre dom så sa dom typ neeej skyynda sen stanna dom upp och börja prata om nått osså fråga dom mej va jag hette i efternamn hahaha ;D
Sen typ ja köpte dom godis och jag gick till bussen då ståd man där i 10 minuter och frös och jag fatta direkt att ja precis missat bussen -.-'
Sen såg jag Vahagn han såg klart mej men igga mej den där lilla skiten han låtsas som han inte känner mej men vafan.
Men nu ska jag duscha och göra mej i ordning för nån dansföreställning så ses<333

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0