Deltagarna<3

Ja nu ska ja ta och lägga in vilka som deltar i min tävling ni kan hu skriva vilkens förklaring ni gillar bäst men ja kommer gå efter min egen åsikt typ men jag drar vinnaren typ antinge imorrn eller fredag beror på när ja hinner.
Plus man vinner en MP4 (lägger in en bild på den imorrn) och länkning

1.
Moa :) http://moalindquiist.blogg.se/ 

Förklaring: det är ju faktiskt ingen speciellt,  bara att det är roligt att få något som man inte riktigt vet vad det är, och jag är jätte dåligt på sånt härt, men man kan ju inte bara: ah ja, ja heter moa, okej är är snygg så jag får denhär saken..hhaha du tycket säkert att jag är helt vrickad nu men

Min åsikt om Moa: har chattat med henne en gång och verkar ganska flummig av sej å jävligt snäll kanske inte bästa förklaringen men hon visade verkligen att hon ville vinna det här genom att fråga väldigt mycket om var man vinner och sånt ;)<3


2.
Ewelinah :) http://duvethonewelinah.blogg.se/

Förklaring: jag tycker att jag borde vinna 'veckans blogg' eftersom att jag vecka in och vecka ut kämpar med bloggen, tar mig tid till att skriva minst tre-fyra inlägg per dag.
Att blogga är något jag aldrig trodde jag skulle klara av då jag väl började med det, men nu är det typ inplanerat i min vardag, att hinna med det.
Det enda som fattas just nu är fler läsare, därför vill jag väldigt gärna vinna veckans blogg! :)
kram, <3 

Min åsikt om Ewelinah: Har aldrig pratat med henne elr chatta men hon verkar otroligt mysig och fin, bloggen är rolig och i förklaringen vf hon ska vinna visar hon att hon älskar att blogga och hon älskar det elr nått... ;)
Men ja trevlig tjej det här tror ja iaf :)<3


3.
Ella:) http://palmenella.blogg.se

Förklaring: jag vill vinna tävlingen för, jag vill verkligen ha en mp4. det är så lätt med dom, man kan bara lyssna när som helst. plus att jag har ingen alls, skulle vara jätte kul om jag fick en

Min åsikt: Här har vi en riktig mysig tjej och hennes blogg äger kännt henne ett tag men aldrig träffat henne.
Men ja hon visar ju att hon vill vinna en mp4 också men ja Ella är bra hon :)<3


4.
Martina:) http://marthunee.blogg.se/

Förklaring: men jag vill vara med för att jag har aldrig varit med på någon tävling förut och skulle tycka det var coolt om man kom med..gillar också din blogg ♥Jag känner att jag e den som ska vinna heöt änkelt... haha

Min åsikt: Den här tjejen verkar cool, chattar med henne nu och hon var bara nåra sekunder att bli diskad haha. Men den här tjejen är fin och är sej själv antar ja<3


Då var alla deltagare här 1 vart diskad men ja får önska alla lycka till och det här menar jag verkligen det kommer bli svårt att välja en vinnare för alla verka så bra och proffsiga på sitt egna lilla sett<3
PussHej<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0