Don´t Forget

Åhh ja vill inte blogga egentligen men jag vill hålla alla uppdaterade som läser min blogg.
Min statistik har skunkit ner totalt från typ 250 elr nått till 3 aja jag ska inte hetsa mej upp på det ;)
Gud vad det snöar här nu äntligen har saknat snön, lägger upp en bild senare med hur det ser ut här i Gävle :)
Vart hemma idag ju eftersom jag har feber och allt sånt och lite ont i armen.
Men jag fattar inte alla ba: jag kan inte lyfta armen blablablabla. men vafan jag kan ju röra på armen as mycket även fast det gör ont.
Och imorgon är det idol topplistan står på temat jag känner redan nu vem som kommer åka ut, han har helt enkelt valt fel låt den passar inte ens han röst så ja...jag vill inte säga vem det är nu men det säger jag kanske imorgon det känns lite tråkigt eftersom han har så mycket kvar att ge men han har ju valt fel låt jätte många gånger nu och hängt löst å ja allt det är helt enkelt hans tur nu att åka ni fattar nog vem jag menar menmen säger det sen.
Ja nu sitter jag här och snorar och fryser ska gå och ta en kaka eller nått gottgott

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0