Fall for you

Hej förlåt  för att jag inte har uppdaterat idag men jag hann inte bara har gjort så mycket.
Jag vakna runt 1 tiden ungefär ville inte somna igår kväll eftersom det är söndag idag och imorrn är det skolan så ja ville bara ligga och kolla upp i taget å ja inte somna fast jag somna iallfall vid 2 tiden var så  trött.
Sen idag satt jag vid datan ett tag men fick ingen lust att blogga just då men sen ville mamma gå ut på en promenad så jag ville hänga med så jag kom hem nu då så då bestämde jag mej för att blogga.
Också har jag gått runt och tänkt på drömmen jag hade innat fett skum jag kan berätta om en av drömmarna eftersom en av dom var ganska privat så den vill ja inte berätta om men jag kan berätta om den sista ja hade innan jag vakna.
Men det var såhär jag var på min skola som jag gick på tills den las ner i 5:an men iallfall så var ja där och skulle typ sluta osså kom min pappa och hämta mej av nån konstig anledning jag brukar ju inte träffa han men iaf då kom Eddie som var med i idol ut genom en av dörrarna till skolan så ja vart ju galen precis som alla andra på skolan vart så alla sprang ju till han men han fort som fan börjar kuta iväg typ mot en buss men typ en liten kille han ikapp Eddie och fick en autograf men sen hoppa han på bussen sen typ såg jag Erik Grönwall men han igga mej totalt när ja ropa på han, sen var jag på ett hotell osså hörde jag att Nicklas Hocker var där då vart jag helt crazy igen osså såg jag han ja ba: NICKLAS du vet du! å han ba: ehm hej... osså sprang jag fram till han och skulle typ ta ett kort på han och han var typ värsta skum typ kaxig var han så aa sen gled jag vidare till en annan dröm som ja inte vill berätta om.
Men ja iallafall jag drömmer ganska konstiga drömmar om idolerna nu förtiden har jag märkt tex som att Rabih har magrutor och ja allt möjligt, men sån är jag.

Och här kommer dagens låt:


Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0