Festhelg

Kommer inte kunna uppdatera nå mer nu idag och imorrn.
Ska på simtävling på fjärran, kom dit vettja osså sen blire hem till Anna och mysa och kolla på film hela natten å tjocka godis :)
Sen är ja med henne kanske halva dan imorrn sen hem och kanske simträning tror ja -.-' hatar som fan när det är simtävlingar på lördagar typ till sju plus att jag ska va med på lagkappen säkert med dom sämsta småbarnen e vettefan det blir väl förrut att alla var så jävla sega i min grupp att efter en minut får ja simma när alla är klara och jag hatar när alla glor på en fyfan.
Men ja endå jag ska simma  bröst å rygg osså lagkappen då sen blire kanske tårta efter ja vet inte men det brukar bli det på sista 5 klubben för året.
Men ja igår åkte Reza ut iaf skönt som fan men ja fattar inte att Erik hängde löst grina som fan asså men anyway.
Nu ska jag gå pusshej och önska mej lycka till<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0