Frågestund

Jag gör det igen eftersom jag har fått fler besökare är över 150 idag igen :D
MEn ställ vilken fråga som hälst det kan handla om kompisar, familj, släkt, fritid ja om allt till och med dom allraste konstigaste kommer ja svara på jag har svar på allt :D
Fråååååga på som fan svarar antinge imorrn elr övermorrn ska somsagt på en dansföreställning eftersom jag dansar och kollar på en kanadensisk dans med 100 levande ljus på scen fett cool
Men FRÅGA på som fan
ps jag smög in på datan eftersom mamma lagt sej och danne e i vardagsrummet höhö men fråga fråga fråga<3


Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0