Hemma igen

Ja jag kom hem lite tidigare gick upp från simningen en efter en halvtimme hade så ont i hjärtat så ja då ska man inte simma så nu sitter ja här ;)
så nu ska ja Hissa å Dissa :D<3

Hissa



Bloggar - Ja bloggar som Gaybloggen älskar ja så roligt att läs om allt<3

Looov - JA lov är ju bara för bra liksom bara vara hemma och chilla eller vara med kompisar sova länge och ja allt möjligt :)

Kompisar - Ja osså vill ja hissa min kompisar älskar dom till tusen<3


Dissa



Skolan - Varför finns skolan överhuvudtaget när man endå får göra allt hemma bara onödigt tycker ja

Andra bloggare - som typ ligger på toppen men aldrig uppdaterar släng in bloggare som bloggar min 3-6 inlägg varje dag typ och har nått intressant att skriva...

Va sjuk - usch hatar det har inget att berätta om de...




Men ja det där var mitt hiss å diss men ses imorgon<3








Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0