I don´t wanna live forever

Hejhej.
Kommer inte skriva så mycket nu men för det första vill jag veta vilka som läser min blogg ni kan gärna komentera eftersom jag har 100 läsare varje jag så vill man ju veta vilka det är.
Sen är det väl inte så mycket mer kommer uppdatera efter träningen om jag hinner om dagen och annat, jag raderade förra inlägget för jag orkar inte skriva det för då kommer en viss person börja tracka mej igen så fort jag nämner allt som hänt förrut ska hon alltid säga "men åå hur känns det nudå, du är väl mobbad forfarande" och  blablabla men nej annars hade jag flyttat till min pappa vid det här laget och då hade man kommit bort från Gävle så...
MEn uppdaterar senare pusshej

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0