I love it

Ja jag är sjuk vakna typ halv 7 och då var ja tvungen att ringa till mamma osså sa ja att ja hade ont i halsen och var fökyld fortfarande.
Så då tyckte hon att ja skulle stanna hemma, mamma tror att jag har lite blod i mej så det är därför jag e sjuk mkt :( så nu ska ja börja äta special kost thahah inte för mkt mat och inte för lite ;)
Men snällasnälla om ni gör så jag vinner dom där biljetterna till finalen (idol) då kommer ja ha en liten tävling här på bloggen där ja tävlar ut en ganska dyr sak ja lovar er :D
och om inte ja vinner biljetterna då kommer inte ja kunna se finalen eftersom vi ska till stockholm endå eftersom mina brorsor och Tim ska på In Flames och då måste ja va med mamma och danne på kvällen och vi kommer inte bo på ett hotell och ja mååste se finalen.
tryck på bildern så många gånger ni kan
 


Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0