I´m gonna miss ya babees

Hej alla tänkte skriva ett sista inlägg innan jag går och lägger mej.
Känner att jag måste bli lite bättre på att uppdarera för annars kommer ju ingen orka läsa min blogg.
Och kanske kortare inlägg om hur dagarna varit och så.
Kanske bättre att man skriver korta inlägg och mer under dagen en korta inlägg och typ bara 1-2 inlägg då tröttnar ju typ alla direkt.
Skola igen imorrn osså är det elevensval åhh jag har bild och jag gillar verkligen inte bild läraren hon e för dryg hate her-.-'
Men jag kommer hem vid halv 4 iaf men jag kommer inte hinna blogga förens efter typ 8 eftersom jag har simning direkt.
Kanske hinner skriva nått litet lite fort men det beror på hur stressad eller lugn jag känner mej.

Tänkte ha en liten tävling på Fredag mer får ni reda på imorrn så ni kan förbereda er lite ;)
Pusshej<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0