I will nerver live you guys

Hej alla sorry för den dåliga uppdateringen idag men ja sorry sorry.
Idag fick man sluta efter engelskan spanskan vart inställt sköönt tog bussen hem och satte mej vid datan orkade inte blogga sen bara för en viss person ska skvallra om en lite busringning så blev det strul här hemma så man lärde reda ut det.
Sen lärde jag följa med till Willys för robin var hos amanda och tobbe hos sean och felix och mamma vela att ja skulle följa med så jag gick runt och flumma med mej själv och kolla på min mobil hela tin men tillslut så vart det att jag gick runt och sa att allt var gott (ibland brukar jag få dom sakerna också) ja lyckades inte men oboy tvinga jag till mej och sen var mamma borta och jag ba: aa den här glassen Ben and Jerry e ju så goooottt mamma ja lägger den här i vagnen! mamma ba: öhh gör som du vill vi är här omkring!
heheh lyckat så jag fick glassen men den var inte så jätte god som ja trodde den skulle va utan det var mest kak smak av det hela.
Men ja sen åkte man hem, och robin kom ju aldrig hem så då vart det as dålig stämning vid bordet men snälla 20 minuter är väl inget?
Men jaja nu ska jag få tag på Rabih så vi kan baka sockerkaka imorrn:D<3
Bjuder på en snygg bild på Nicklas som jag knäppt och redigerat<3
och sen en på Eddie<3



inte lika lyckad med Eddie men endå<3


Kommentarer
Postat av: en jävla blogg du har asså!

HAHAAHAAHHA FYFASEN VILKEN DÅLIG BLOGG! DIN DESIGN ÄR JU SÄMST OCH DU, HUR GAMMAL ÄR DU EGENTLIGEN? 5 ÅR`? JÄVLA FUCKING BEBIS!

2009-11-16 @ 22:20:15
URL: http://bättre än din!
Postat av: Hanna

har det där med sockerkaka nått med en sak jag sagt till robin? (A) x)

2009-11-21 @ 21:51:41
URL: http://sundmanh.blogg.se/
Postat av: jessica

jag måste faktiskt hålla med den första kommentaren där. din blogg är jävligt FUL och vääääldigt tråkig :)



PUSSSSSSSSSIIIEEE

2009-11-22 @ 20:40:58
URL: http://baabybonita.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0