Jag tar det du vill ge, å ger det du vill ha

Hejhej igen måste slänga upp en till inlägg dom sensate dagarna får inte ja sitta vid datan efter 6 så jag kanske bara hinenr lägga upp ett snabbt inlägg efter skolan så ja.
Men jag vill fortsätta med att tacka Mattias Björling som då tog mej som vinnare tack tack och eftersom han länka mej kom ja upp i 252 igår och idag en sålänge e ja uppe i 91 :D
As roligt :)
Men ja osså har ja lovat att tipsa om en av mina kompisars bloggar nu när så många kommer in på min blogg så här har ni den jag lovar den är värd att läsa i promise Klicka Här Nu!
Så då har vi det gjort men ja så ses vi imorrn om ja inte smyger in på datan senare.
Kom inte ihåg att vissa ullareds programmet ikväll där mattias är mej klockan 8 på 4 elr 5 tror ja heheh<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0