Kom igen då....

Hinner inte blogga nu blir ett blogginlägg effter dansen istället<3
Och jag tycker ni e extremt dåliga att trycka på den där bilden jag lägger upp för jag har sjunkt nu i rankning fast på mariettes blogg ligger jag 2:a på nu elr jag låg 1:a igår men kom igen TRYCK
Ja känner mej tjatig nu sorry men ja vill verkligen vinna även fast jag har typ 3 veckor på mej men alla får ju så många klick...har en vinnarkänsla typ måste vinna annars blir ja ledsen så äre på simtävlingar om jag bara kommer 6:a så blir ja ledsen...
Men bloggar mer senare va jag gjort under dagen så ses<3


Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0