Next Day

Hallå där köttblåbär :D
Idag vare skolan som vanligt.
Tyckte det gick onödigt segt och jag har ont i huvve igen -.-' Blir iaf ingen dans idag eftersom dansläraren e sjuk.
Men vet ni va haha ja gillar att skryta har alltid varit en skrytar sorry.
Men idag när ja kom hem så hände en sak ska visa min och mammas lilla pratstund som e så tråkig.

Mamma: Hej hur vare idag då?
Jag: Bra osså blablabla.
Mamma: Du har fått ett paket
Jag: VA? har ja?
Mamma: Ja
osså gick ja till köket men då ropa mamma.
Mamma: Det ligger i din säng
Jag: okej
Mamma: har du varit med i nån tävling på expressen?
Jag: öhm nej?
Mamma: okej
Jag: WTF

osså gick ja till mitt rum osså låg det typ smalt litet paket från expressen.
Sen öppna jag det osså låg det en autograf från Idol-Tove där i och jag hade ju självklart glömt bort att ja tävlat om de men haha jag vann iaf som vanligt.
FiintFiin slänger in en bild snart.
Blev som vanligt glad och helt extas som ja bruakr bli menmen nu får ni en bild på autografen så ses vi sen iaf.


Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0