Otroligt

Ja det där dansföreställningen jag var och kolla på den var ju as bra!
Det var typ cirka 8 dansare 4 tjejer och 4 killar fast killarna var ju bögar värkade det som (inget illa menat jag har inga fördommar)
Men det var helt otroligt så om inte nåra från Kanada har varit i er stad och dansat men ska det då måste ni kolla på det så otroligt.
Det handla typ om kärlek och sex och om sex verkligen går till på det sättet dom sa och gjorde det på så var det väldigt skrämmande och äckligt hahah.
Men den var as bra man drömde sej bort liksom osså musiken pianisten spelade var från Batch elr hur det stavas och pianisten verkade också vara bög för han gick och vicka på rumpan typ hela tiden han gick runt på scen å ja men men så äre.
Men nu är jag trött som sjutton så jag orkar inte blogga så syns imorrn älsklingar<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0