Snabb Fråga

Jag svarar på en liten sanbb fråga nu nån Anonym skrev: Rabih är så jävla bra :D
men vadå berätta vem du var, sa du bara att du hette emma typ eller har ni träffats förut? :)

Jag har aldrig träffat han direkt om man säger så förutom att jag såg han när jag var och kolla på idol i Nacka men då fick jag aldrig prata med han men han vet vem jag är och vi har chattat och så, och på vilket sätt jag berätta vem jag var på vill jag inte berätta men jag sa att det var jag som var Emma Hansson blablabla ;)
Ja resten kan ni klura ut själva<3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Rabih! <3 så bäst (;

2009-12-06 @ 16:43:33
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0