Standing Strong

Så ja nu sitter jag här och tar det lungt.
Kom hem från dansen för en timme sen så ja :)
Men på dansen gjorde vi inte så mycket typ prata i en halvtimme om svininfluensa hehe, sen typ tog det ett tag innan Johanna (läraren) hitta låt sen typ värmde vi upp sen när det var typ 5 minuter kvar av dansen så börja vi dansa gick igenom dansen 5 gånger tror ja så vi fick dra över lite på tid.
Ja sen idag har jag  väl inte gjort så mycket förutom att ja varit i skolan och trökat.
Första timmen hade vi Spanska om jag ska vara ärlig förstår ja typ inget känns det som och läraren kan ju inte svenska sådär jätte bra så det gör ju saken värre men lite går det att förstå.
Sen jumpa körde innebandy och såklart spelade jag mest av tjejerna kändes det som men jag e ju jätte räd för bollar så om bollen kom mot mej typ as snabbt typ hoppa ja alltid eller sprang ifrån det där ju så ont annars ;)
Sen sluta vi och vi var i omklädningsrummet kanske i en halvtimme tog kanske 20 minuter innan jag börja byta om satt bara och glodde typ och sms:a med Sofie trevligt hon skulle typ ha företagsekonomi elr nått vettefan va det är men men :)<3
Sen håltimme i typ 2 timmar ja Lisa å Emelie gick hem till mathilda var där i typ 20 min sen stack jag, Lisa å Emelie ner till stan träffa Albin, Felix, Markus å Rikki tror ja när vi var typ framme och då sa dom att vi börja om 10 minuter fast det gjorde vi inte så vi ståd och typ tjata om det i typ 5 minuter med killarna att vi skulle börja om en timme typ så då gick dom tillbaka till stan med oss en bit osså åt ja emelie å lisa på donken då :)
Sen köpte dom godis eftersom dom hade pengar.
Sen gick vi tillbaka till skolan och hade Svenska tror jag Ulla vår lärare börja typ grina när vi inte var tysta hon klagar på att vi är för högljudda.
Sen hade vi matte tror ja och då fick jag se hur det hade gått på diagnosen för mej och jag hade 3/14 rätt duktigt då... no no jag har aldrig förstått mej på matte har alltid fått gått i en liten grupp fast det klarar jag inte heller av förstår inte alla dom här talen och ja allt som tillhör matte + har jag lätast för men det andra no no no i hate.
Sen hade vi klassföreståndar tid prata lite om vaccinationen som vi ska ha på onsdag nästa vecka och sen om praoen den 25 ska kolla om jag får praoa på vikinga korren annars får ja väl höra me Ica plus annars tycker mamma ålderdoms hem höhöh;)
Men ja sen sluta man och nu hhar ja inte mycket att berätta typ så ni får nöja er med det här så puss hej<3


Här kommer dagens låt som ja lyssnat mest på:

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0