Story about my life

Ne jag har trök och jag skiter i vad andra kommer säga nu men ja har lust att dela med mej av mitt liv från dom senaste året. om alla skolor och skit ja gått på fram tills nu typ.

Då börjar vi med Tranmursskolan typ den bästa skolan ever alla var som en enda stor familj och vi var väl mellan 100-150 tror ja alla prata med varann och sånt lärarna var toppen å ja allt älskade verkligen skolan då och var värsta pluggisen, haha det trodde ni väl inte? nu e ja typ osmartast.
men iaf det fanns 4:a olika "klassnamn" Hubbe 1-3 å Älgen 4-6 hörde ihop då tranan 1-3 tranan, 4-6 orren 1-3 4-6.
Älgen och Hubbe var nog den bästa klassen som det var mest ordning i tranan var nog lite sådär och orren var värst<3
Sen typ 2005 tänkte dom lägga ner skolan för den var fattig men den vart kvar som tur var men sen typ 2007 las den ner när ja sluta 5:an fan asså.
Skolavslutningen var värst fan spöregna och jag spela fel på saxofonen för en knapp fick spader och ville inte hänga med, men jaja osså vart det grinkalas i klassrummet böla som fan då å :( saknar lärarna.

Sen går vi över på Lillhagsskolan den skolan om jag ska vara ärligt har ju nått äckel fel.
I början stortrivdes ja, jag lovar er alla var toppen alla som ja hata från tranmur börja jag gilla mer å mer men sen vart det värre då börja typ 6 stycken i 6:an och dom gjorde så ALLA förutom 5 kanske hata mej så ja allt vart sämre för varje månad var väl sjuk typ varje vecka och mamma förståd efter ett tag att allt inte var okej men ja ba: jo det e bra ja e bara sjuk.
Sen vart ja skadad bröt armen å bena pga nåra i klassen ska inte nämna vilka men ja... sen orka ja inte mamam ringde på sportlovet till 2 skolor den första hade fullt och den andra fick ja börja på veckan därpå på torsdagen i mars tror ja...

Då går vi över till den skolan som heter Fridhemsskolan där kände jag två då Lisa å Fredrika sen visste ja vilka hanna, molly å emma var.
Det var verkligen toppen jag kom ihåg att när ja kom in i klassrummet exakt alla kolla på MEJ just mej då kände jag mej verkligen i rampljuset haha, nej då men jag skaka som fan osså vare bild första lektionen osså fick alla presentera sej och man satt bara och skaka och glodde på alla men mest freddan å lisa :)
Dom hade ju vunnit vi i femman så jag fick hänga med till Melodifestivalen genrepet finalen i stockholm gött som fan många minnen asså löve it<3
Det hände verkligen mycket då och jag fick kontakt med bästa Anna och bästa Marcus och det bästa var när vi snatta kändisarnas godis högst upp på hotellet och jag fes när ja hörde att Måns hade sprungit på en såndär springgrej hahah damp där då ;D
Men sen hände det massa roliga saker där iaf men ja kan inte berätta allt då blire as mkt.

Sen nu går vi över till min nuvarande skola Solängsskolan har väl inte så mycket att berätta här men klassen är verkligen toppen tycker ja har inte hunnit gjort nått roligt med den en men det e alltid lika roligt på letionerna.
Lärarna är väl lite sådär och jag lär mej inte så mycket och jag har blivit sämre på matte, engelska å ja allt men matten e sämst 5 av 25 rätt på ett matteprov ja lyckat (Y)
Men ja vet inte vad jag ska skriva nu eftersom det inte hänt så mycket men ja det kommer lite uppdateringar om det senare kanske.



Ja som ni kanske märkt har ja gått på 4 olika skolor på 7 år eller nått, ja har fått uppleva väldigt mycket kan man väl säga om man ska sammanfatta allt har ja gått igenom: mobbning, hat, kärlek, ljugningar, svikare, sorg ja allt möjligt som man kan uppleva.
Men nu har ja inte lust att skriva nå mer hahah ingen har väl läst allt ja skrivit ens? för mkt ja skrivit asså<3
Men pusshej osså ses vi imorrn<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0