Tävling på Fokis.se

Hej alla det är såhär Foki har en tävling på sin blogg om att man kan vinna en Iphone :)
Och såklart vill ja give it a try och få se hur det går självklart.
Och som regel skulle man gå in på en sida som Foki länka till där man skulle välja ett skal som man gillar och länka till den så tryck här för att se den som jag valt såklat hade jag svårt att välja eftersom det fanns så många att välja mellan men tillslut hitta jag en som fall mej i smaken.
Och nu tänkte jag också berätta varför jag valde just denna skal även fast det inte ståd att man behövde det men jag känner för det ;)
Men jag älskar verkligen den där färgen och ja jag avgudar den och direkt när jag såg skalet satt jag nästan och hoppa framför datan och ba: asså nu måste jag verkligen tävla och visa vad jag går för! haha
så gör ja på alla tävlingar även på simtävlingar även fast det inte går så bra där men endå jag älskar att tävla så ni vet.
Sen vill jag ju också ha en iphone så jag kan ha det där skalet annars är det helt onödigt :)

Men lycka till Foki och jag önskar dej lycka till med att vinna en vinnare pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Var med i min tävling på bloggen :) Du kan vinna en helårsprenumeration på valfri tidning :)

Tävlingen avslutas på söndag, så passa på att vara med innan den tar slut.



http://killmee.blogg.se/category/tavlingar.html

2009-11-18 @ 11:39:44
URL: http://killmee.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0