This is a mans world

Idag var jag ju och kolla på idolerna i Valbo.
Dom som kom dit och sjöng var Eddie, Erika, Rabih, Karolina och Nicklas grymt bra asså!
Träffade Sofie, Sara och Amanda först sen kom Lydia och 2 andra<3
Sen börja alla sjunga alla var as bra asså Rabih var endå bäst :)
Sen vart det signering och jag fick ju hjärnsläpp för jag hade tänkt säga saker till dom men glömde men ja fick kram fast jag glömde såklart att kram Karolina menmen ;)
Sen gick jag Wilma å Tobbe runt sen fika vi typ as stora goda bullar.
Sen sjöng Tobias och jag å Wilma designade en mobil man kan vinna en resa till Miami med hela familjen typ :)
Men endå sen sjöng dom igen och då sjöng Eddie för han sjöng inte på första men jätte rolig sen varte signering igen och ja vela såklart på den å<3
Så sprang vi in i kön när allt var klart och typ alla sprang på mej så jag försvann från tobbe och wilma så jag ståd längst fram typ höhö sen filma jag alla men ingen märkte typ förutom Karolina tror ja fick dom att göra grimaser med Eddie, Karolina och Rabih var inte så bra på de, men sen berätta jag för Rabih vem jag var och han ba: SHIIIT MEN GUD får jag en kram fan va söt du e osså viska han en sak som ja inte vill berätta ;)
Men ja sen vare slut och jag och tobbe skynda oss till Bussen och vi han :D<3
Jag tänkte ladda upp alla bilder nu så ni får se hur bra det var sen senare laddar jag kanske upp lite videoklipp<3
Eller ne jag laddar upp flummbilder sen senare kommer det andra bilder kanske men dom e lite suddiga för jag var extra flumm då ;)
Eller jag filmade så jag fick ta bilderna från sjäva filmen typ






Kommer mer imorrn tror ja puss hej<3

Kommentarer
Postat av: beundraren.

haha rabih jaber är så fin :)

asså jag hoppas att jag träffar en sån människa som honom, han e sjukt underbar. walla ingen vet hur mke ja dör för han :)

2009-11-14 @ 21:34:06
Postat av: Anonym

Rabih är så jävla bra :D

men vadå berätta vem du var, sa du bara att du hette emma typ eller har ni träffats förut? :)

2009-11-14 @ 21:58:05
URL: http://sundmanh.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0