Über glad

Jo tjena alla turkar
Ne sorry för att ja kalla er turkar ja visste inte va ja skulle skriva ;)
Men iaf ni kanske undrar vf jag e så glad som jag skrev på min rubrik.
Men asså i gonna do it again som ja gjorde förra året och i år den 16 oktober liksom kan ni gissa va det e? :D:D
Min mamma som typ e bäst i världen har ordnat biljetter till idol finalen till mej eftersom jag märkte att tävlingen var slut som jag va me i så ja var ju ledsen :(
Men det enda dåliga med det är att det är Bakom scen som förra året men dom var ju billiga 195 kr typ och då ser man ju inget elr jo bara lite men sen äre ju än skärm där ju så då ser man ju xD
Men det enda bästa är ju att alla som var topp 11 i idol är ju där och hänger och dom är ju sociala, det var dom förra året iaf med mej och tobias eftersom vi var typ dom enda som satt bakom scen förutom några 30 åringar som vart fulla och tillslut vart utslängda ;P
men nu vill tobbe skriva en sak så ja...
JA ni skulle sett förra året i idol då var alla topp 11 idolerna där och då var ju Sepideh där backstage och hänge och var "cool" och jag såklart ropa ju på johan p m.m. och sen ropa jag på sepideh och först vinka hon till mej sen typ gissa fan va hon gjorde andra gången hon gav mej värsta bitchblicken och dissa mej:@ jävkla biatch säger ja bara!
hahahah ja tobbe dampar på det än.
Men ses imorrn om mamma tillåter mej att gå till skolan det är ju fan prov imorrn och ja vill göra det fan men ses<3


Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0