With a little help from my friends

ÅH fan datan dampa när ja skulle lägga in inlägget så ja får skriva ihop lite snabbt va jag gjort haha orkar inte skriva exakt allt ja gjort ;)
Ja som sagt var ja och köpte godis på Willys gud godiset där e ju så gott och billigt tycker ja ;)
Ja jag vet jag e tjock ni behöver inte erkänna det...
Men ja vi ses imorrn när ja e hemma jsälv eftersom min brorsa e å simtävlar och mamma å danne e funktionärer så jag ska försöka mej på ett videoinlägg då haha om ja lyckas kanske e flumm vem vet;)

Ja men iaf här kommer en bild på godiset som ja svullar<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0