You're my sun

Hej jag vart hemma idag igen mamma bestämde det igår kväll.
Skönt äre väl men hellre ville jag gå till skolan och göra spanska provet, är ju sjuk ofta nu elr är jag verkligen det? nu ska jag tänka jag var sjuk i början av skolan, sen vart jag nog sjuk igen månaden efter, sen gjorde jag illa nyckelbenet vart hemma hela veckan typ och på fredagen tog jag ledig hela dan för jag skulle till Stockholm på idol, sen vart jag sjuk, sen fick jag hostattack var hemma 2 dar om jag minns rätt sen vaar jag ledig igen kommer ej ihåg vf, aja det e nått som sitter i sen lillhagstiden fast då vaar jag hemma bara för att jag inte orka.
Även fast jag varit borta mycket så har jag inte kommit efter så mycket tycker jag så det känns skönt.
Danne vill hitta på nått med mej snart så jag ska gå till han osså ska vi sjunga lips hahah pinsammaste pappan ever ;) aja bättre en min riktiga pappa iaf.
Har messat lite med Sofie också prata lite om imorrn om vilken tid hon kommer till valbo efetrsom idolerna kommer Wilma kunde inte följa med så jag får åka dit med min brorsa som vill träffa Rabih hahah han e så gullig<3
Men ja nu ska jag ta det lungt så ses jag bjuder även på en liten låt :)


Ses<3

Kommentarer
Postat av: eemmaah ;)<3

Krya på dig älskling;*<3

2009-11-13 @ 12:35:35
URL: http://eemmahhh.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0