but its over know

Har gjort en ny header :)
klarade faktiskt av det för första gången idag ingen hjälp elr nått :D
och ja om ni vill haa hjälp med en header helt gratis adda elr maila mej på
[email protected] så hjälper ja till .
blev sjukt bra tycker ja :) riktigt nöjd fan.

idag vare skola som vanligt.
skönt att träffa vännerna igen.
men vill ni veta vad som hände imorsen, som vanligt tar jag 2:an upp till söder och går där i från till skolan men idag ville ja ta bussen till skolan så a gick av och vänta på bussen men vet ni vad jag tog fel buss!
så ja fick kliva av typ efter 5-10 min och då fick ja stressa till skolan och kom typ 10 minuter shit asså!
men jaja sluta tidigare idag eftersom ja flyttat min klassföreståndartid till torsdag.
osså fick ja omdömerna idag och jumpan och spanskan var ej bra men allt annat var toppen bra :) MATTEN TILL OCH MED :D:D Bara för att ja e bäst och går i lilla gruppen i det :):):):):)


och det är bara 19 dagar kvar till Audition men mamma börjr tveka om ja verkligen ska gå för det är en simtävling den helgen som ja KANSKE ska vara med på om ja blir uttagen men fuck know i wanna be famous ;) nej men allvarligt jag vill verkligen det men ja :/
men ska dra nu ska på dans om 1 timma :)<333
seeyaa all<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0