2010!

Ja nu är 2010 är shit va skönt.
Och som jag ska igår kommer detta år bli bääst från börja till slut ;))
Men ja igår var ja och fira med Roberts familj.
I början vare ganska trök eftersom ja var den enda tjejen och då fick ja liksom sitta i ett rum med 5 killar och kolla på när dom spela guitar hero...men ja det var två andra killar där ja inte kände igen elr jo ja tyckte ja kände igen dom men ja vet inte hur men dom hette iaf Filip och Pontus dom var typ 14 och 15 år :)
Men sen vart det lite roligare vi var ut och smällde lite fyverkerier och killarna experimentera as mkt så en cola flaska börja brinna och grannarna fick damp när vi smällde för mkt elr nått.
hahaha och polisen körde förbi oss två gånger en gång när robin låsades vara full och sprang runt med smällere (egentligen får inte folk under 18 smälla) haha sen en annan gång när det smällde som fan på gatan men dom gjorde inget iaf :)
Aja sen spela dom typ cs hela tin och jag tjocka godis och chips och fanta osså satt jag och klaga på att Pontus och Filip slog varann så mkt.
Aja sen gick vi mot bussen vid 2 eftersom bussen skulle komma 23 minuter över...Pontus och Filip och deras föräldrar åkte också samma buss eftersom dom bodde också i bomhus nånstarns.
Iaf bussen vart fan 45 minuter försenad och man ståd och frös som fan.
Sen vare ju massa tonåringar där som ståd och dryga om när ja skulle gå på bussen så vare en kille som sa såhär till mej:
Jag går på först!
och ja ba:okej
då sa han tillslut att ja skulle gå på först.
osså fortsatte det så i nån minut.
Sen gick han på osså sa han nått till mej på utlänska och kille bakom mej ba:
Men så kan du ju inte säga till flicka hahah!
Aja sen åkte vi med bussen hem osså kom jag hem och la mej skönt som fan då var klockan typ 3.
Men ja pusshej nu ska ja kolla lite andra sidor :)




Kommentarer
Postat av: Sebbe

har du några favoritbutiker när du shoppar kläder? =)

kramar!

2010-01-01 @ 16:05:53
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Sebbe

sv: okej =) , min är MQ.

kramar!

2010-01-01 @ 18:06:50
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har inte alls bloggat länge.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)

och föressten,hade du det bra på nyårsafton?:D



http://housebunny.blogg.se

2010-01-01 @ 21:23:38

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0